vineri, septembrie 23, 2005

Poezie: Amandoi

Am remarcat azi, intr-o oarecare joi
Ca-n fata casei mele, crescute din noroi,
Trecand print vanturi reci, prin picaturi de ploi,
Stau doua floricele, ce-mi amintesc de noi.

Cand una sta plecata, privind cu ochii goi,
Cealalta sta si lupta cu-al apelor suvoi…
Cand prima le da drumul petalelor ei moi,
A doua se ridica urcand cat pentru doi.

Iar de ma-ntrebi acum, pe care din noi doi
Il reprezinta floarea ce urca-n sus vioi,
"Chiar nu conteaza fata!", am sa-ti raspund apoi,
Ci doar ca-s impreuna, asa cum suntem noi.

5 comentarii:

Ovidiu spunea...

Goi away, Please! And never come back!

Ovidiu spunea...

Nu stiu daca te uitai la Dexter's Laboratory pe Cartoon Network...

Cand Dee Dee intra in laboratorul lui Dexter, acesta ii spunea: Goi away, please!
(Ma rog, "goi" ar trebui sa fie transcrierea fonetica...)

Imi place cum suna, atata tot! Si mai imi place sa folosesc "niu" in loc de "nu".

Anonim spunea...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonim spunea...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonim spunea...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»