marți, august 02, 2005

Parerea mea: Ura

Ura ca forta mobilizatoare… Unde am mai auzit eu asta?
Oricum, trebuie sa cadem de acord… De multe ori, ura implica o placere similara ca forta cu cea izvorata din iubire. Si aceeasi putere creatoare. Nu poti fi indiferent la tot ce te inconjoara si in acelasi timp creativ. E un nonsens. Ura potenteaza. Ura descatuseaza energii nebanuite. Tot ea iti da lectii de logica si inventivitate. Si numai din inteligenta se poate naste o ura concreta. Iar prostii n-au ce face cu acest sentiment. Pentru ca ura, spun eu, este un sentiment inalt…
Ura ca sentiment… Ce alaturare nefericita de termeni. Ura nu o simti. Ura este un acid care iti curge prin vene si te dizolva… Pana ramai nimic.
In final, pot spune sincer: Iubesc ura... Dar reciproca nu-i valabila…

9 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred ca ura este mult mai mult decat un sentiment, ura poate dezvolta infinit mai multe lucruri decat iubirea. Cred ca ura este cel mai puternic sentiment pe care il poate simti un om.

Anonim spunea...

Ura e o slabiciune
Fiecare se dezvolta conform mediului.... in mediul meu iubirea est ecel mai puternic sentiment pe care il pot simti EU adica alt om... nu un om anume.... asa ca "a" , nu mai generaliza

Anonim spunea...

Nu generalizez nimic.Daca nu ai invatat pana acum parerile sunt subiective, nu am pretentia sa emit adevaruri general valabile pe aici.Am vorbit din punctul meu de vedere si putin ma intereseaza ce poti simti TU, alt om. Si apropo, ar fi trebuit sa comentezi postul, nu comentariul meu, care vad ca te-a marcat profund. ;-)

Anonim spunea...

mai mult pro decat fund

Anonim spunea...

Fiecare cat poate sau cat il duce...mintea, de data asta (sper ca nu ai nevoie de vreun dex sa te ajute sa identifici ceea ce lipseste cu desavarsire).

Anonim spunea...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonim spunea...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonim spunea...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonim spunea...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»