vineri, octombrie 21, 2005

Vacanta

Ma simt obosit. Atat de obosit incat, uneori, ajung sa uit ca mai exist. Ajung sa uit de mine dar si de lumea care ma inconjoara.
Nu e vorba de nepasare. E doar putina resemnare. Am nevoie de odihna pentru ca mi-e din ce in ce mai greu sa ma concentrez pe mai multe planuri. Ma enerveaza ca nu le pot face pe toate in acelasi timp si la intensitate maxima.
Am obosit sa-mi impart ziua intre munca si somn. Vreau sa am timp sa lenevesc, sa ies cu prietenii fara sa fiu presat de ora tarzie, sa joc baschet, sa citesc...
Vreau sa am grija mai mult de lucrurile la care tin. Si nu numai de lucruri... Vreau sa acord mai multa atentie celor pe care ii iubesc... Si, implicit, mie...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonim spunea...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonim spunea...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonim spunea...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»