joi, septembrie 29, 2005

Poezie: Venind sfarsit

Atunci cand am vazut-o era inca departe,
Nu ma gandeam la rau, nu ma gandeam la moarte.
Era senin pe cer, de frica nu stiam
Era doar prima zi si eu, nebun, zambeam.

A doua zi, pe cer, au inceput s-apara
Nori negri ca taciunii si am uitat de vara.
Cand am vazut-o clar, era asa de-aproape
Venea de peste tot, prin cer, pamant si ape.

A treia zi, in umbra, s-a asternut pe noi,
Eram atat de slabi, batrani, saraci si goi
Si-a inceput s-adune din toti cate un pic
Iar sufletu-l simteam din ce in ce mai mic.

Apoi veni sfarsitul, iar noi pluteam spre stele
Urcand in largi sicrie, doar oase fara piele.
Iar ea ne insotea, aproape, stand de straja
Si totul se pierdea in neguri, ca-ntr-o vraja.

8 comentarii:

Anonim spunea...

you really need to have some sex.....
you can't die a virgin

Ovidiu spunea...

Don't worry! I won't die today!

Anonim spunea...

imi place noul skin sau cum ii zice....

Anonim spunea...

Se numeste template, te rog... Ma bucur ca iti place!

Anonim spunea...

brilliant

Anonim spunea...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonim spunea...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anonim spunea...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»