joi, septembrie 01, 2005

Poezie: Inapoi

Pe umar bate cineva...
Cand m-am intors, era tot ea
Voioasa, ma intreba de voi,
Sa ma intorc iar inapoi.

Eu am zambit, “Pai draga mea,
M-am tot intors dar n-as mai vrea,
Ca, vezi tu, pe acest lung drum
Eu nu mai avansez nicicum.

Iar plec un pic si iar revin,
Tu nici nu stii de al meu chin,
Ca pentru tine e un joc
In schimb, eu nu pot sta pe loc."

Cu ochi mirati, ea ma privea,
Facandu-si loc in mintea mea
Si spuse: “Sa te vad fugind,
Ca tot usor am sa te prind!”

3 comentarii:

Anonim spunea...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonim spunea...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonim spunea...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»