sâmbătă, august 20, 2005

Parerea mea: Scuzele

Scuzele sunt pentru cei puternici pentru ca numai ei pot rani. Cu asta ma amagesc eu de ceva timp...
Si imi cer scuze pentru aproape orice: Imi cer scuze unui prieten ca am dansat nepermis de aprope cu prietena lui... Imi cer scuze prietenei lui pentru ca el s-a suparat pe ea... Imi cer scuze unor prieteni pentru ca s-au certat intre ei. Imi cer scuze unei tipe pentru ca am vrut sa o sarut cand n-avea chef si imi cer scuze pentru ca n-am facut lucrul asta cand ii venise cheful.
M-am plictisit sa fiu conditionat de altii. M-am plictisit sa le suport fitele si cred ca e timpul sa am propriile mele fite. Nu-mi voi mai cere scuze pentru lucruri pe care nu le fac. Si nici pentru cele pe care le fac premeditat. Voi avea insa tot timpul scuze pentru greselile mele.

4 comentarii:

Anonim spunea...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonim spunea...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonim spunea...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonim spunea...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»