miercuri, august 03, 2005

Parerea mea: Moartea

Cine spune ca moartea reprezinta sfarsitul omului din punct de vedere al constiintei de sine, cred ca nu stie ce vorbeste…
Sau altfel… Ce rost am avea daca ne-am defini exclusiv prin viata? Daca ne-am raporta la materialismul cateodata absurd al realitatii cotidiene si am trai asa, aiurea, fara nici o concluzie finala… N-am fi oare decat un prilej de amuzament pentru entitati aflate undeva deasupra noastra? Si asta numai in speranta ca acestea exista?
Nu sunt sigur daca sufletul exista inainte de a se materializa in corp. Dar sunt sigur ca el va fi si dincolo de moarte. Nu cunosc intrebari de genul: Si daca asta e tot? Pentru ca nu as putea sa supar, in veci, Divinitatea…Eu cred in moarte. E cel mai sigur lucru dintre toate… Si pariez pe ea fara nici un fel de teama…

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ma gandesc ca sunt atatea ocazii de amuzament incat cea expusa de tine, devine o drama...

Anonim spunea...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonim spunea...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonim spunea...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonim spunea...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»