joi, august 04, 2005

Parerea mea: Fericirea

Iar am gasit azi fericirea intr-un rasarit de soare… Si ma gandeam sa spun: Ce putin imi trebuie ca sa fiu fericit! Dar m-am oprit la timp. Am realizat cat efort ii trebuie soarelui pentru a se ridica pe bolta… Si cat ii trebuie pentru a cobori din nou in bezna.
E o metafora, bineinteles… Dar, daca el s-a chinuit atatea miliarde de dimineti sa ne lumineze trairea, de ce n-am putea spune ca efortul lui ne innobileaza? De ce nu i-am multumi?

Cat despre reteta fericirii… Pai, se iau si se amesteca toate sentimentele frumoase, dar asta numai dupa ce le-ai cunoscut pe cele urate. Rezultatul trebuie sa arate ca acel rasarit de soare de care vorbeam mai sus, sa miroasa ca o prajitura de piersici bine coapta, sa sune cum suna picaturile de ploaie atunci cand se sparg pe acoperis, iar la atingere, sa aiba finetea unei petale de trandafir. Si, mai presus de toate, trebuie sa fie dulce ca mierea proaspata de salcam. Asta-i reteta mea… Dar nu-i obligatorie… Condimentati-o cum doriti… Dupa gust.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru inceput, piersicile nu au ce cauta, pastrez soarele, si din egoism, spun ca asta e datoria lui sa ne innobileze pe noi, adaug insa ambitia valurilor marii ce se sparg incapatanate de stanci...

Ovidiu spunea...

E perfect si asa...
Cat despre soare... Se pare ca el se invarte in jurul nostru... Pentru ca asa vrei tu... It's fine by me!

Anonim spunea...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonim spunea...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonim spunea...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonim spunea...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonim spunea...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»