vineri, august 26, 2005

Parerea mea: Comunicarea

Comunicare. Un cuvant foarte folosit in ziua de azi dar care, pentru multi, nu-si justifica intelesul.
Comunicarea se invata treptata. E o alta materie a vietii la care nu e bine sa pici testul. De la “ga ga” si “gu gu” la “mama” si chiar mai departe… Poate, intr-un final, ajungi sa decriptezi fericirea intr-o fraza.
E destul de greu totusi… Comunicarea non-verbala e regina. Stiati ca, din tot ce comunicam, 80 % este comunicare non-verbala? Semne, gesturi, mimica…
Intr-o lume perfecta, nici nu am folosi cuvinte. Ne-am privi in ochi si ne-am intelege perfect. Ne-am simti unul pe celalat involuntar, fara sa incercam sa transmitem sentimente, fara sa incercam sa receptionam sentimente. Ceva subinteles. Ceva intrinsec.
Dar asta e lumea in care traim. Si trebuie sa folosim la maxim alaturari de litere pentru a ne face intelesi. O conventie care ne ajuta sa supravietuim. Prin comunicare.
Si, ca om printre oameni, comunic.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ce ne apropie comunicarea asta non-verbala de animale si cat de mult imi place. Pacat ca majoritatea oameilor nici macar nu pot fi alaturati imaginii animalelor, pentru ca sunt atat de josnici.

Ovidiu spunea...

Da, dar oamenii au valoarea lor... Eu unul n-as da conditia actuala pe cea de animal...

Anonim spunea...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonim spunea...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonim spunea...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonim spunea...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»