miercuri, august 24, 2005

Don't go...

Ma simt din ce in ce mai trist acum cand vara se apropie de sfarsit… Dupa cat am asteptat-o, ea a venit si a trecut asa, pe nesimtite, fara sa ma anunte si pe mine ca e prin preajma. Acum privesc in urma ei ca un prost si nu mai zic nimic. As striga-o eu dar sigur nu ma mai aude…
Trecerea spre iarna nu e grea… Nici dureroasa… Dar e amaruie. Incepi sa amortesti si, intr-un final, uiti ca a mai fost vara. Te obisnuiesti cu zilele acelea din ce in ce mai scurte, cu frigul care sapa in tine trepte de gheata si cu acea culoare palida raspandita in tot ceea ce te inconjoara.
Pana si un tantar ratacit care zboara bezmetic prin camera ma duce cu gandul la vara. Nu-l mai privesc de mult cu ura, simtind in el o parte a mea care se incapataneaza sa traiasca. Sa reziste…
Nu peste mult timp, acea insecta pe care incepusem sa o admir, va cobora sovaitor spre sol in pasi de dans, stingandu-se incet pe podeaua camerei mele.
Pentru mine e deja toamna. Si iarna, dupa cum presupun, nu va mai sta mult la coada.
S-a facut asa tarziu...

9 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu simt o tristete fara margini in suflet, la fel ca in fiecare an. Parca imi rapeste cineva o parte din mine. Nu concep alt anotimp decat vara, nu imi place deloc iarna, urasc frigul ala naprasnic ce nu te lasa sa existi si sa simti.
Vara e singura data cand simt cu adevarat ca traiesc si ma regasesc in fiecare stralucire de soare.

Ovidiu spunea...

Eu am fost putin rau cu anotimpurile... Imi place destul de mult si iarna, la munte, zapada... Dar vara e undeva deasupra. Vara, ai dreptate, chiar simti ca traiesti.

"In the depth of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer."

Albert Camus

Anonim spunea...

Nu stiam ca a spus asa de frumos Camus despre vara, poate il "fur" si eu pentru blog candva, dar acum e inca in vacanta, but i will.Soon.

Ovidiu spunea...

Frumusetea e facuta pentru a fi furata... Sau imprumutata, cum am facut si eu...

Anonim spunea...

Pacat ca in zilele noastre, frumusetea a devenit fabricata iar rezultatul nu e tocmai cel asteptat.

Ovidiu spunea...

Da, frumusetea costa bani... Dar este singura investitie pe care merita sa o faci...

Anonim spunea...

Eu nu ma refeream la asta, ideea era ca frumusetea vine fabricata acolo unde nu e...Si nu, nu costa bani, cred ca deja suna a doctrina ce spui tu...

Anonim spunea...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonim spunea...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»