joi, iulie 28, 2005

Tribut Lidiei


Prima data cand te-am vazut, mi-ai facut un simplu semn cu mana, iar pe buze ti-am citit: "Hello!". Si ti-am raspuns cu-n zambet. A doua oara ai venit sa-mi ceri suc de piersici. Si nu am mai putut privi in alta parte... Eram ca un animal care a simtit mirosul prazii... O prada zvelta, cu parul rosu si ochi albastri...
Mi-ai spus sa te astept, pe seara, intr-un parculet din centrul orasului. Si ai intarziat 10 minute. Atunci, m-am indoit de tine... Nici nu fusesei inca a mea si deja te pierdusem. Cand ai venit, te uram din tot suflelul...
Dar m-ai facut sa uit curand de tot si de toate. Si m-am pierdut incet, atat de incet, in tine... Pentru totdeauna...
Cand a venit timpul sa plec, trebuia sa te iau cu mine. In lanturi! Nu trebuia sa scapi. Si totusi ti-am dat drumul...
Iar dupa ce am ajuns acasa, noapte de noapte, te cautam in visele mele si te regaseam de fiecare data negresit, aceeasi fantastica faptura care mi-a furat sufletul cu un zambet...
Si te-am asteptat... Desi mi-ai jurat, n-ai mai venit...
Imi pare rau, draga mea, ca am inceput sa te uit... Wybacz mi!
Posted by Picasa

5 comentarii:

Anonim spunea...

Poate ca ar trebui sa o cauti, sau sa o ajuti sa te gaseasca, poate ca merita, sau poate ca meriti.... va meritati unul pe celalalt?
NU vrei sa afli?

Ovidiu spunea...

Mai pot sa aflu?
E prea tarziu... She's gone...

Anonim spunea...

una dintre cele mai celebre replici din lume este "i'll be back"
Intr-adevar ... si "Hasta la vista baby" se afla pe aceeasi lista.
Mai gandeste-te

Anonim spunea...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonim spunea...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»