sâmbătă, iulie 23, 2005

Puncte de suspensie...

Folosesc punctele de suspensie pentru ca leaga ideile intr-un mod placut. Le da continuitate si iti da posibilitatea sa tragi propria concluzie… Ca cititor.
Am tendinta de a le folosi dupa fiecare fraza… Le-as folosi dupa fiecare cuvant, dupa fiecare litera… Numai puncte…
“Fill in the blanks”… Si devii creator… Ai gasit un spatiu care abia asteapta sa fie completat… De tine… Cu ce vrei tu… Ce naiba, esti stapan peste acele puncte mici si cuminti. Faci ce vrei din ele…
Cateodata, ele spun mai mult decat niste cuvinte… Ca si tacerea… Si nu ai tot timpul nevoie de lumina ca sa vezi totul…

Fill in the blanks! ...............................................................

5 comentarii:

Anonim spunea...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonim spunea...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonim spunea...

..sunt intru totul de acord cu ce spui- asta e si parerea mea- as putea spune ca sunt fascinata de punctele de suspensie...

Anonim spunea...

Poate esti conshtient sau poate nu, dar foloseshti punctele de suspensie deoarece iti este greu/nu stii sa folosesti ",;.:'"

Si eu am obiceiul sa le folosesc cnd imi este lene sa scriu corect.

camelia spunea...

Şi eu le folosesc; sunt cuvinte fără să fie, pentru acei ce ştiu citi în tăcerea lor