miercuri, iulie 27, 2005

Parerea mea: Ingerii

Ingerii apar, pe negandite, din cer sau din noi insine. Si atunci cand apar ne aduc aminte ca mai exista si Rai… Ca o alternativa.
Am si eu un inger. Ma insoteste mereu dar isi schimba des forma… Prima data l-am vazut inchipuind un cersetor in haine gri. Cand m-am apropiat de el am observat ca era plin de lacrimi si de rani. L-am luat in brate si am simtit cum tremura. Nu stia ca e ingerul meu si era putin speriat.
A doua oara, imi aduc aminte, l-am vazut zburand dar nu i-am distins prea bine forma. Era ca o vapaie care plutea undeva la linia orizontului. L-am strigat de nenumarate ori dar nu mi-a raspuns. Pana cand s-a pierdut in astfintit…
Ultima oara m-am trezit cu el tinandu-ma de mana. Nu stiu de unde aparuse. Se uita in toate partile cu teama, de parca pamantul sta sa crape. L-am strans la randul meu de mana, incercand sa-l linistesc… Dar n-a fost chip. Cand m-am trezit, a fost de negasit…
De atunci l-am mai vazut numai cate o clipa, din cand in cand, ca o inchipuire care se dizolva incet in amintire… Si am fost trist o vreme…
Dar nu mai sunt. Parca il vad ca vine…

6 comentarii:

Anonim spunea...

S-a spus mereu că îngerii sunt dublul ceresc al omului. Schelling, în Philosophie der Offenbarung (Filozofia revelaţiei), îi numeşte Potenzen (dynameis pe greceşte) ale sufletului omenesc, virtualităţile lui, variantele mai limpezi, mai structurate, ale identităţii sale. Cu alte cuvinte, suntem mereu însoţiţi de modelul nostru, de portretul nostru îmbunătăţit. Şi suntem - sau în orice caz ar fi bine să fim - într-un dialog permanent cu posibilul acestui portret. Îngerul oferă fiecăruia din actele noastre reperul epurei lui, adică desenul lui ideal. Lîngă fiecare este, îngerul aşază un cum ar trebui să fie. El conjugă neobosit, la optativ, curgerea vieţii noastre, aşa cum am face-o noi înşine dacă am fi în condiţia lui.

Andrei Plesu - "Despre ingeri"

Ovidiu spunea...

"If a man is not rising upwards to be an angel, depend upon it, he is sinking downwards to be a devil".

Samuel Taylor Coleridge

Anonim spunea...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Anonim spunea...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonim spunea...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonim spunea...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»